marți, 14 august 2012

Canon EOS 1100D - profesionalism la un cost redus





Daca acum cateva luni imi puneam drept scop un EOS 450D, intrand pe site-ul celor de la Altex, mi-am schimbat putin viziunea. Am dat practic peste Canon EOS 1100D, aparatul perfect pentru mine!
De ce? Pentru ca are niste calitati absolut indispensabile,  precum sensibilitatea ISO de la 100 la 6400, ce permite clariate in imagini chiar si in conditii de luminozitate redusa, fara utilizarea blitz-ului. In acelasi timp body-ul e compatibil cu toate obiectivele EF si EF-S, drept urmare se poate folosi pentru orice tip de evenimente, mai ales daca esti la inceput si incerci inca sa-ti creezi un nume in domeniu.
Captura video HD ajuta mai mult decat s-ar putea crede, avand in vedere ca nici macar din gama EOS, nu toate aparatele au acest avantaj. Asadar, EOS 1100D este acel aparat ce ofera anumite beneficii, pentru persoana care nu isi permite ceva profesionist, dar are aceasta pasiune si isi doreste o cariera in domeniu!



Eu as mentiona 3 beneficii mari si late (daca mai este nevoie) pentru care EOS 1100D merita achizitionat:

1. Pretul e convenabil pentru un aparat semi-profesionist
2. E mult peste un aparat compact (cu toate ca si acestea vin din urma cu o multime de imbunatatiri)
3. calitatea imaginilor facute cu un DSLR cu senzor de marime APS-C de 12 megapixeli




Consider ca acestea sunt motive suficient de bune pentru a arunca un ochi pe site-ul altex.ro, mai ales avand in vedere faptul ca nu exista nici un risc de achizitie! Site-ul are un serviciu de garantare a pretului de 2x diferenta (daca gasesti in alta parte un produs mai ieftin, primesti dublul diferentei sub forma de voucher valoric).


Drept urmare, eu mi-am gasit urmatorul scop pe termen scurt! Voi ce parere aveti? Ce aparat v-ati achizitiona de la Altex?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management