duminică, 19 august 2012

Asus Transformer - Tranzitia de la laptop la tableta



Eheee....de cand vroiam eu sa scriu despre asta... Si iata ca s-a ivit si ocazia! Thanks to Altex! Asadar, azi va voi vorbi despre Asus Transformer.
A avea o tableta este unul dintre scopurile mele cele mai arzatoare. De ce?
Pentru ca am nevoie de aceasta ca de aer. Da, am laptop, am cum sa ma conectez la internet la cabinet si sa lucrez, insa mi-ar fi ataaaat de comod sa nu mai car 3 kg dupa mine, si sa am totul in cateva sute de grame, extrem de usor de transportat si folosit, e mare lucru! 
In plus, Asus Transformer are cateva atribute peste care nu se poate trece usor cu vederea: procesor nVidia, diagonala ecranului de 10,1 inchi cat si memoria de 1GB si capacitatea de stocare de 32 GB spun un cuvant greu in decizia de a achizitiona o jucarie din asta.



Insa lasand la o parte tot ceea ce am zis mai devreme, ce-mi place la Transformer este faptul ca are acea tastatura detasabila, foarte la indemana atunci cand esti in urma cu un proiect sau ai de trimis un email rapid si nu ai timp sa stai cu touch screen-ul...

Iar daca astea nu erau motive suficiente, am sa va mai dau 3 pentru care merita achizitionata, si nu de oriunde (dar asta e surpriza):

1. e mult mai comoda decat un laptop, chiar daca acesta din urma e unul mini
2. poate fi folosita atat pentru recreere (ca si tableta), cat si pentru munca (drept laptop)
3. are o autonomie a bateriei care pune sub semnul intrebarii utilitatea unui laptop



Si pentru ca am promis detalii legate de achizitionare, am sa va spun ca minunatia poate fi luata fara riscuri (datorita serviciului de garantare a pretului 2x diferenta - daca gasesti in alta parte un produs mai ieftin primesti dublul diferentei sub forma de voucher), de pe altex.ro cu numai 1799,90 lei! Ce sa mai zic, eu mi-o ofer cadou de Craciun! Pe voi v-am convins ca merita?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management